Pagina's

zaterdag 27 mei 2017

Just Married

Hallo Allemaal,

Wat leuk dat jullie steeds een bezoekje brengen aan mijn blog en een berichtje achterlaten, dat vind ik erg leuk en deze lees ik dan ook met veel plezier!!

Wat een prachtig zomerweer is het toch buiten! Ik zit heerlijk dit berichtje te typen in de tuinstoel tijdens deze warme avond. Hier kunnen we lekker van genieten!
Gister hadden wij een bruiloft en daarvoor had ik een toepasselijk kaartje gemaakt. Deze is inmiddels in ontvangst genomen door het bruidspaar en daarom kan ik hem nu aan jullie laten zien. Ik vond het leuk om de kaart te maken in een leuke vorm in plaats van een vierkant en heb gekozen voor een labelvorm.
 
Het basislabel heb ik uit lichtroze linnen karton gestanst, vervolgens twee kleinere label in wit karton en een mooi geruit designpapier uitgewerkt en deze gemat. Ik sneed een strook uit lichtroze karton en een maatje kleiner uit watercolour design papier, matte deze en gaf deze een plaatsje midden op het label. Twee hoekjes zijn voorzien van enkele strass steentjes.
Een witte cirkel stanste ik en deze bestempelde ik met het lieve Don en Daisy trouwkoppel (geleend van vriendin, thanxxxx Lon!) voor het centrale gedeelte van de kaart. Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Faber Castel Potloden. De randen en rondom het afdrukje heb ik bewerkt met roze inkt.
Om van het afdrukje een echte eyecatcher te maken heb ik heel wat bloemetjes geponst uit roze linnenkarton, een maatje kleiner uit het wit en een pareltje als hartje van de bloem.
Een mooie dubbele strik aan de bovenkant van het label met daarop een mooie enamel hartje. Om de strik heb een roze/wit bakkerstouwtje bevestigd en daar vervolgens een label met Mr & Mrs aangemaakt.
Verder stempelde ik de tekst "Just Married" en voegde ik twee donkerdere roze enamels hartjes toe.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 
Gebruikte materialen:
- Mallen: CR1353 (label), CR1360 (cirkel)
- Stempel: DDS3303 (bruidspaar), CS0973 (just married/ Mr & Mrs)
- Papier: roze, wit
- Design papier: soft colours & shabby chic (craft sensations)
- Overig: PL4512 (roze enamel hartjes), bakkerstouw, roze en transparant lint, memento angel pink, roze pareltjes & strass steentjes

Verder is er nog een kaartje van mij als favouriet van het designteam van Crafting from the Heart uitgekozen, namelijk dit kaartje:
Nu ga ik weer lekker even met de beentjes omhoog en verder met mijn haakproject.

Fijne avond.

Liefs Kim

31 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart Kim. En wat een werk om al die bloemetjes te maken. Hier in het westen is het nu flink afgekoeld, vindt dat prima hoor.
    Fijne avond,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Kim en bedankt voor je deelname aan ons challenge KMP. Ik wens je veel succes met winnen en anders de top 3.

    Lieve groetjes,
    Petra Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje met die zachte kleuren.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en romantisch geheel heb je van deze label-kaart gemaakt Kim. Het afdrukje heb je mooi ingekleurd en wat een mooi effect geeft die cirkel van geponste bloemetjes. Helemaal leuk. Gefeliciteerd met je top 3 notering en nog een fijne zondag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat heb je deze label/kaart mooi gemaakt Kim, de bloemetjes was vast veel werk, maar wat zijn ze mooi, je kleurwerk is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful card Kim, so pretty and cute.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig label voor het bruidspaar heb je gemaakt, Kim! De bloemetjescirkel ziet er heel fijntjes uit en je hebt mooi gekleurd. Dank je wel voor je deelname bij Vilda Stamps én LMMS.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan vergeet ik je nog te feliciteren met je leuke winnende kaartje!
      Proficiat.
      xxx Margreet

      Verwijderen
  8. Heel mooi is je label voor het bruidspaar Kim! En dan ook nog een favoriet gekozen kaartje...blijft super leuk!
    Haak ze en geniet van je zondag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi label, erg leuk die bloemenrand.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met jouw winnende kaartje. De kaart voor het bruidspaar is geweldig. Wat een toepasselijk plaatje, enig. Ik weet zeker dat het bruidspaar maar één zo`n originele kaart heeft gekregen. Veel plezier met je haak project.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtig label gemaakt voor de kersvers Mr en Mrs. Prachtig ingekleurd en de krans van bloemen is super! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk label heb je voor het bruidspaar gemaakt!
    Je hebt alles mooi verwerkt op je kaart.
    Gaaf dat je kaartje als favoriet is uitgekozen....is altijd leuk!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fantastisch label.
    Heel mooi samengesteld en een leuk bruidspaar erop.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Absolutely adorable! LOVE it! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend label heb je gemaakt voor het getrouwde paar! bedankt voor je deelname aan onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous! Lovely work!
    Thank you for playing along at Scrapping4Fun Challenges!
    Carrie, DT
    dearzae.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk trouwkaartje Kim!! Mooie kleuren en leuk om het zo op een label te plakken.
    Ben je lekker opgeschoten met je haakwerkje??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige label heb je gemaakt. Leuke ingekleurde stempel van Don en Daisy. Het blijft een leuke stempel!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge kleuren met potloden.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely card Kim, thanks for sharing with Inspiration Destination and we hope to see you again next time. Wendy DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful wedding card! So pretty! Thanks for sharing with the Aud Sentiments challenge blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful creation.Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Pretty tag- so many layers and details. Thanks for submitting with Scrapping 4 Fun. Vicki- DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful creations. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow, amazing design, I love tags and your image is super cute.
    Thank you for playing with us at Scrapping4Fun Challenges, Tina Z., GD

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooie kaart! En gefeliciteerd met je andere kaart!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Scrapping4fun! Veel succes en hopelijk zien wij je weer terug bij de volgende challenge!

    X
    Diana
    DT member at Scrapping4funChallenges
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful creation, also Congrats on your other card.
    Hope to see you on our next challenge, Thank you for joining us.
    Kelly
    (DT Member at Scrapping4fun Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lieve kaart, heel mooi gedaan.
    Fijn dat je meedoet aan onze challenge van kleuren met potloden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey
    Beautiful work, wonderful colors, and digi sensational.
    Thank you for taking the challenge on Scrapping4funChallenge
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende kaart..... mooie ingetogen kleuren heb je gebruikt!
    Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim